Audition til Show Sport
Tilmeldingsfrist er overskredet

Odense Danse Center præsenterer nyt tiltag på holdplanen: Show sport. Holdet henvender sig til børn i alderen 9-11 år*. Show sport er et turneringshold, hvor holdet i løbet af året deltager i forskellige konkurrencer. Undervisningen bærer præg af seriøsitet og fokus på at udvikle både koreografi, sammenhold, synkronitet og dansefaglige kompetencer. Holdets kapacitet er ca. 15 personer, hvilket betyder, at der er tid og rum for at både den enkelte elev og holdet udvikles. Det er tilladt både at danse på show sport og et af vores andre showhold på holdplanen.

Holdet træner hver torsdag fra 18.00-18.50 (Opstart uge 44). Herudover må man beregne weekendtræninger op til turneringer. Samtidig vil der være omkostninger til fælles påklædning, som skal bruges til konkurrencer.

Lyder ovenstående som noget for dig, så er du velkommen til at komme til audition d. 24/10 fra 18.00-18.50 i klubbens lokaler på Dalumvej 32D. Til audition instrueres et koreografistykke, som herefter danses i heats. Alle kan forvente svar på mail i weekenden uge 43.

Tilmelding til audition senest mandag uge 43 d. 21/10.

Vi glæder os til at se Jer d. 24/10 til audition.

* Aldersbegrænsningen er vejledende - og der kan derfor gøres undtagelser. Kontakt gerne klubben for yderligere information.

21.10.2019
24.10.2019 kl. 18.00 - 24.10.2019 kl. 18.50
Odense Danse Center
0,00 kr.