Handelsbetingelser for sæson 2023/2024 - som løber fra August 2023 til Juni 2024 ved Odense Danse Center

Forbehold:

Kunden er omfattet af de rettigheder, der fremgår af den danske Markedsføringslov og den danske Lov om visse Forbrugeraftaler.

Betingelserne er gældende pr. 1. juli 2023.

Der tages forbehold for trykfejl og prisændringer.

Priser:

Fremgår af klub-modul portalen under kontingent for hvert hold. Prisen fremgår som 3 rater pr. år pr. person. Dog er der nogle hold der betales pr. måned pr. person.

Første rate løber fra sæsonstart til d. 31/11 (Beløb trækkes ved indmeld, anden rate løber fra d. 1/12 til d. 28/2 (Beløb trækkes d. 1/11-23) og sidste rate løber fra 1/3  til sæsonens afslutning (Beløb trækkes d. 1/2-24).

Prisen er fastsat ud fra et sæsonmedlemsskab.

Tilmelding og betaling af abonnement:

Ved endelig tilmelding/køb af deltagelse på hold (senest 2. undervisningsgang) bekræftes det at have læst og accepteret handelsbetingelser gældende for Odense Danse Center.

Indmeldelse sker elektronisk via : Klubmodul

Først oprettes en bruger. Herefter kan man tilmelde sig de ønskede hold.

Med din ordre via ovenstående link oprettes et abonnement til Odense Danse Centers dansehold.

Betaling/Manglende betaling:

Der opkræves henholdsvis ved tilmelding, pr 1. november og 1. februar.  Kontingent trækkes automatisk, når ovenstående tilmelding er gennemført.

Ved månedsbetaling falder opkrævning d. 1 i den pågældende måned.

Hvis man er i kontingentrestance, og dette ikke bringes i orden efter første påmindelse, vil man være udelukket for deltagelse på hold, indtil dette igen er bragt i orden.

Ved tvivlstilfælde kan vores kasserer altid kontaktes.

Kundens ansvar:

Hvis kunden ikke modtager en kvittering er det kundens ansvar at kontakte Odense Danse Center for at sikre at betaling og reservation af holdplads er gennemført.

Rabatter:

Der ydes rabatter ved tilmelding til flere hold.

Ved tilmelding til flere hold, betales der fuld pris af det dyreste hold, og der ydes derefter 20 % rabat på hvert ekstra hold der tilmeldes.

Der gives ikke rabat på følgende hold: Studiedans, Fritræningsmedlemsskab & Sportsdans.

For at kunne gå på studiedans hold skal der kunne fremvises gyldigt studiekort.

Levering:

Odense Danse Center har lokaler på følgende adresse:

Dalumvej 32D, 5250 Odense SV

Dette er den primære undervisningsadresse.

Sekunddære undervisningsadresse:

Mågevej 7, Glamsbjerg.

Udmeldelse og gebyr:

Udmeldelse SKAL ske skriftligt, ved henvendelse til Odense Danse Center på kasserens mail: Kasserer@odensedansecenter.dk

Udmeldelse træder i kraft med øjeblikkelig virkning ved ratebetalte medlemskaber.

Ved udmeldelse i løbet en rate vil der ikke være tilbagebetaling af noget af raten. Der vil dog ikke blive trukket yderligere.

Ved månedlig betaling er der en udmeldelsesperiode på løbende måned plus 30 dage.

Sæsonen er gældende fra medio august 2023 til ultimo juni 2024.

Medlemskab ophører automatisk ved sæsonens udløb.
OBS dette gælder ikke træningsmedlemskaber, da disse er løbende abonnementer, hvor de almindelige udmeldelsesbetingelser gælder hele året.

Fortrydelsesret:

Det er muligt i op til 14 dage efter tilmelding at opsige sit abonnement omkostningsfrit.
(Ved indmeldelse før sæsonopstart er det 14 dage fra sæsonopstart)